samedi 19 mai 2012

Simple outfit

Un souvenir de Disneyland que ma soeur m'a achteté là-bas.
A souvenir from Disneyland my sister bought me there.

Aujourd'hui aucun bijoux mais une simple tenue avec des ongles rouges. Ca ne peut pas être plus simple mais ça ne signifie pas; pas à la mode. Ci-dessous se trouve une fantastique garde-robe que j'ai trouvé aujourd'hui.
Pull H&M, short Zara, Chaussures André

Translation: Today no jewelry but simple outfit with red nails. It can't be even more simple but it doesn't mean not trendy. Here below is an amazing wordress I found out today.
Top H&M, shorts Zara, shoes André.





9 commentaires:

  1. Réponses
    1. amazing !
      love ur blog !:*
      if u want follow me and write comment;*

      Supprimer
  2. Simple mais efficace :-)

    J'ai pu voir dans un autre article que tu lisais le dernier Musso, il est bien?! Je suis à court de lectures pour cet été, ton avis serait donc le bienvenue.

    xoxo

    RépondreSupprimer
  3. Great blog!! I hope you'll visit mine!

    RépondreSupprimer
  4. thank you really much ! :)
    means a lot to me :) xox

    RépondreSupprimer
  5. Wow, wow - amazing closet!!!
    xxx,
    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  6. Your outfit is so cute & I love how organized your closet is! I would love for you to visit my blog sometime!

    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. This outfit is really cute! Good work :)

    http://tstyledme.wordpress.com/

    Tien xo

    RépondreSupprimer